Konferencja 2022
Firma Sykom powstała w 1987 roku i zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych HR oraz ERP. Siedziba firmy mieści się w Rzeszowie, działamy od przeszło 30 lat na terenie całej Polski, realizując przedsięwzięcia informatyczne we wszystkich branżach.
Jesteśmy twórcami dwóch kompleksowych rozwiązań: systemu kadrowo-płacowego SyKOF HR oraz zintegrowanego systemu informatycznego SyKOF ERP. Oba systemy zostały od podstaw zaprojektowane i wytworzone z uwzględnieniem potrzeb klientów oraz polskich przepisów.
Nasze systemy zapewniają kompleksową obsługę podmiotów dużych jak również średnich i mniejszych.
Systemy SyKOF HR i SyKOF ERP działają z powodzeniem w firmach różnych branż na terenie całego kraju. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno przedsiębiorstwa polskie jak również polskie oddziały firm zagranicznych.
Obsługujemy firmy oddelegowujące pracowników do pracy w różnych państwach. Dużą część naszych klientów stanowią przedsiębiorstwa budowlane i drogowe, produkcyjne, usługowe. Nasze produkty wykorzystywane są w instytutach i jednostkach naukowo-badawczych.
Nasz główny produkt to system kadrowo-płacowy SyKOF HR.
SyKOF HR to jeden z niewielu w pełni kompleksowych i zintegrowanych systemów HR dostępnych na polskim rynku. System wspomaga w pełnym zakresie pracę działów HR. Moduły systemu obejmują m.in:
rekrutacje, kadry, tworzenie harmonogramów, ewidencję czasu pracy, kartoteki urlopowe, obsługę kart i rejestratorów wejść-wyjść wraz z automatycznym rozliczaniem czasu pracy na podstawie odczytów, rejestrowanie wniosków o premie, premii, nagród przyznawanych przez kierowników poszczególnych jednostek, karty pracy, rejestrowanie czasu pracy i kwot składników wynagrodzeń na zlecenia produkcyjne, operacje, pozycje budżetowe, konta kosztowe, zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych i SODIR, obsługę oddelegowań, naliczanie wynagrodzeń w złotówkach i walutach obcych, przelewy, raporty ZUS, PIT, PFRON, GUS, dekrety do systemów księgowych, portal pracownika, raporty i analizy.
SyKOF HR w sposób kompleksowy obsługuje prowadzenie ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń zarówno dla pracowników zatrudnionych wyłącznie w kraju jak i osób oddelegowanych do pracy w innych państwach, również w przypadku pracy w jednym miesiącu w różnych krajach. Wynagrodzenia za pracę w poszczególnych państwach naliczane są w odpowiednich walutach obcych, a do list płac generowane są dekrety księgowań dla oddziałów zagranicznych. Wypłacane kwoty po przeliczeniu na złotówki zostają automatycznie ujęte w deklaracjach PIT i ZUS.
SyKOF HR wspomaga prowadzenie rozliczeń pracowników oddelegowanych do pracy za granicą. System uwzględnia wszystkie aspekty związane z obsługą pracowników oddelegowanych od kwestii kadrowych i dokumentacyjnych, poprzez ewidencję czasu pracy, aż po naliczenie list płac, deklaracje ZUS oraz informacje podatkowe PIT-11.
Zapraszamy: www.sykofhr.pl
powrót